Alla inlägg den 10 februari 2011

Av minimumojag - 10 februari 2011 17:01

Just nu sitter jag på biblan och skriver. Några meter ifrån sitter Tessan som nu också har en blogg! länken hittar du längre ner på sidan! Jag tror att provet gick bra idag. Glömde bara en ordklass intejektioner eller nåt sånt. Skulle gärna lägga in bilder men jag sitter på biblan ju. Teres mamma Åsa är och handlar mat till oss. Jag ska vara med Teres sen när Åsa kommer tillbaka. Sen är der Fredag imorgon, fy vad en vecka kan gå fort. Gör väl inget särkilt så det blir väl bilder då.


//Ida

Av minimumojag - 10 februari 2011 07:30

hej alla glada som läser världens finaste blogg!  


Det som hände i helgen ska vi glömma bort och försöka igen. Då som minimum skrev så ska vi ha prov idag! På ordklasser med det klarar jag! Sen ska jag på bildkonstskola idag. Jag ska börja på något nytt! Igår spelade jag YATZY med pappa det var riktigt roligt! Han vann en omgång och jag vann 2!!!


//Ida  ses!

Av minimumojag - 10 februari 2011 07:11

Ja då är det minimum här jag är så ledsen att jag har inte varit här inne på ett tag men jag ska försöka skärpa till mig nu!! ja och nu ska jag till skolan och ha prov!! har glömt vad det heter men det handlar om adjektiv, supstantiv, verb, pronomen, räkneord och inte så mycket mer! ja det var allt från mig idag



////Minimum

Presentation


Hej!

Vi är två tjejer som har den här bloggen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards