Alla inlägg den 3 februari 2011

Av minimumojag - 3 februari 2011 17:33

Jag ska lägga in 2-3 bilder hade jagbtänkt, om hur peppad jag var på boxningen!

Här kommer dom!     Dålig!okej det varmina bilder, minimum LÄGG UPP BILDER!


//Gummi  

Av minimumojag - 3 februari 2011 17:21

Idag har vi boxats i skolan det var askul! Just nu sitter jag och väntar pöå bästa Tessan! Hon och jag ska va lite nu i kväll   Annars är allt   Jag längtar till imorgon då blir det party hos bästa sara!


//Ida

Av minimumojag - 3 februari 2011 14:59

Heej idag var det skola!! gansk okej facktist!    vi hade boxning i dag med! detvar gansk äkligt när man skulle ta på mig hanskarna för att kilarna hade använt dom före   lukta äkligt!! jag mötte Lucia!! i B!! hon var ganska stark men inte så att man inte klara av henne  . Ja sen hade jag en toppen dag men gummiankan i klassen! p.s..I LOVE YOU!!   ja se var det inte så mycket mer MVH




Din Minimum  =)

Av minimumojag - 3 februari 2011 07:30

Hej Gummiankan här! Jag vill tacka alla som läste vår blogg igår! 10 st! men vi hoppas på fler. Det blev lite senare med ystad igår. jag och pappa valde att titta på hanboll också!   men dom förlorade med 27-35! Vilka losers!   

Och pizzan som jag skulle äta var inte så jätte god... Sen idag ska vi ha boxning  i skolan. Vem vet det kanske blir bra.   . Det positiva är att det är fredag i morgon och tjejer ska bara boxas med tjejer och samma sak med killar!

Skriver mer senare idag ska snart till skolan!

//Ida

Presentation


Hej!

Vi är två tjejer som har den här bloggen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards